Bu Geminin Kaptanı

28 Mayıs 2011 Cumartesi

Bıçak keskin.

   Ben bazen koşmak istiyorum,hani olur ya boğazı ağrır insanın,sökülür gibi olur sık nefes alıp vermekten,öyle belki.. Ama çok koşmak ,arkama bakmadan ,önüme de bakmadan aslında alabildiğince koşmak istiyorum. İnsanlardan intikam alır gibi, hor görür gibi,hiçe sayar gibi.. Hor görmek istiyorum bazen.Bazen görmemek..
   Ben bazen yaşamak istiyorum.Yaşadığımı hissetmek istiyorum.Hissettirsinler istiyorum.Ama ama bazen yaşamamayı da istiyorum.Yaşarsam da adına yaraşır olsun istiyorum.Öyle boş boş olanlardan değil dostum;dolu olanından, doyasıya olanından.Sevgi dolu olanından.Hani insan geninde temel iki duygu varmış ya;sevgi ve korku.Sevgi ağırlıklı olanından istiyorum.Öfke bile korkuya bağlıymış ya hani,korkmadan yaşamak istiyorum.
   Şimdi, çok şey mi istiyorum?
   Gülenler yine gülüyor,düşenler düşkün!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder